loading...
دانلود نرم افزار و بازی
آخرین ارسال های انجمن
s0hRaB بازدید : 517 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Autodesk Maya 2013 x86 x64

| دانلود رایگان معروف ترین و پیشرفته ترین نرم افزار انیمیشن و مدل سازی |

در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Maya برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار ساخت کمپانی معروف Autodesk می باشد که قطعآ سایر نرم افزارهای معروف این شرکت مانند اتوکد و تری دی مکس را می شناسید. مایا یکی از پیشرفته‌ ترین نرم‌افزارهای انیمیشن و مدل سازی سه بعدی است که به طور گسترده در استودیوهای فیلم سازی، انیمیشن و همینطور صنعت بازی‌ های کامپیوتری مورد استفاده قرار میگیرد. نقطه قوت این برنامه در ابزارهای مدل سازی آن است که سبب شده تا در شرکت های بزرگ بیشتر از این خصیصه اش استفاده کنند. جالب است بدانید که این نرم افزار در سال 2003 برنده جایزه Academy Award برای موفقیت‌ های علمی و فنی شده است. همچنین انعطاف پذیری و قابلیت‌ های شخصی سازی (customization) این برنامه به کاربران حرفه‌ ای این امکان را می هد تا به راحتی محیط آنرا به دلخواه خود تغییر دهند و ابزارهای مورد نظرشان را برای دسترسی سریعتر به آنها جا به جا کنند. از دیگر امکانات منحصر به فرد این نرم افزار امکان توسعه آن می باشد. به عبارت دیگر کاربران می‌ توانند از طریق زبان‌ های برنامه نویسی سی پلاس پلاس، MEL یا (maya embedded language) و همینطور پایتون برنامه را توسعه دهند و ابزارها و امکاناتی که در نرم‌ افزار وجود ندارد را به آن اضافه کنند. این ویژگی مورد توجه بسیاری از استودیوهای بزرگ فیلم و انیمیشن سازی در جهان قرار گرفته و موچجب شده تا در بسیاری از پرژه های بزرگ فیلم های سینمایی از این نرم افزار استفاده کنند. از دیگر ویژگی های این برنامه میتوان به مواردی همچون قابلیت سازگاری و ارتباط با سایر نرم افزارهای شرکت اتوسک مانند تری دی مکس و پشتیبانی از پلاگین های مختلف اشاره نمود.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

 


دانلود نرم افزار Autodesk Maya 2013 x86 x64

برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- طراحی و ساخت انیمیشن ها سه بعدی.
- پشتیبانی از پلاگین های مختلف.
- قابلیا مدلسازی چند ضلعی پیشرفته.
- دارا بودن افکت های مختلف در موضوعات گوناگون.
- قابلیت توسعه نرم افزار و تغییر محیطآن به دلخواه کاربر.
- قابلیت رندرینگ کنترل ها و افکت ها.
- پشتیبانی از مدلسازی NURBS.
- امکان ویرایش مستقیم انیمیشن ها.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...

دانلود نرم افزار Autodesk Maya 2013 x86 x64

روش نصب و رجیستر نرم افزار:
پس از دانلود تمام پارتهای نرم افزار، با کمک نرم افزار Winrar (از اینجا دانلود کنید) آنها را از حالت کمپرس شده خارج نموده و سپس فایل ISO استخراج شده را فقط با استفاده از نرم افزار UltraISO (از اینجا دانلود کنید) با سرعت 4x بر روی یک دی وی دی خام رایت نمایید.
فایل کرک را که به صورت جداگانه برای دانلود قرار گرفته، دانلود نموده و سپس آنرا از حالت فشرده خارج نمایید و پوشه Crack for Autodesk Maya 2013 استخراج شده را بر روی دسکتاپ کپی کنید. سپس وارد پوشه شده و پنجره را Minimize نمایید تا در نوار Taskbar قرار بگیرد. (توجه داشته باشید که در طول مراحل نصب نرم افزار به هیچ عنوان نباید این پوشه را ببندید).
DVD را درون CD/DVD Rom کامپیوتر قرار داده و پس از وارد شدن به پوشه مربوطه فایل Setup.exe را اجرا کنید و سپس پوشه را ببندید.
در پنجره باز شده گزینه Install Products را انتخاب کنید و در پنجره های بعدی نیز بر روی Next کلیک نمایید.
 در پنجره User and Product Information گزینه I have my product information را انتخاب کنید و در کارد Serial number یکی از سریال های زیر را وارد کنید:
666-69696969
667-98989898
400-45454545
066-66666666
یا از سریال های دلخواه اما با پیروی از الگو سریال های بالا استفاده کنید.
همچنین در کادر Product key کد 657E1 را وارد نمایید و سپس بر روی Next کلیک کنید.
در پنجره Begin Installation بر روی Configuration کلیک نموده و سپس گزینه I select yes for default را انتخاب نمایید و در اخطار ظاهر شده Yes را انتخاب کنید و پس از آن بر روی Next کلیک کنید.
پس از پایان مراحل نصب Finish را انتخاب کنید و پنجره IE اجرا شده را ببندید.
در پنجره Welcome to Autodeck Maya 2013 قبل از اینکه بر روی Activate کلیک کنید مطمئن شوید که اتصال شما از اینترنت قطع باشد و سپس بر روی آن کلیک نمایید.
در پنجره Product License Activation Options تیک گزینه ی I have an activation code from Autodesk را فعال کنید.
حال پوشه Crack for Autodesk Maya 2013 را که در ابتدا در حالت Minimized قرار دادید اجرا کنید و فایل xf-maya2013 مرتبط با سیستم عامل خود 32 یا 64 بیتی اجرا نمایید. (توجه داشته باشید که در ویندوز سون ابتدا باید بر روی فایل xf-maya2013 کلیک راست کنید و سپس گزینه Run as administrator را جهت اجرای فایل انتخاب نمایید).
در پنجره ی باز شده بر روی دگمه Patch کلیک کنید باید صفحه ای با متن Successfully patched نمایش داده شود. (در اخطار ظاهر شده OK را انتخاب کنبد اما پنجره فایل xf-maya2013 را به هیچ عنوان نبندید).
پس از اینکار در همان پنجره Product License Activation Options قسمتی به نام Request code وجود دارد که در مقابل آن یک کد نوشته شده شما باید کد مربوطه را درون کادر Request فایل xf-maya2013 کپی کنید و سپس بر روی دگمه Generate کلیک نمایید.
با اینکار در کادر Activation یک گروه از اعداد و حروف بدست می آید که شامل 56 کاراکتر است.
(به عنوان مثال نمونه ای از کد که عمل کرده است: A1B2C3D4E5F6G7H8I9J1K2L3M4N5O6P7Q8R9S1T2U3V4W5X6Y7Z1A2B3)
حال باید این اعداد و حروف را به صورت گروه های کوچک 4 رقمی از یکدیگر با فاصله جدا کنید و در 14 کادر خالی پنجره Product License Activation Options وارد کنید.
(به عنوان مثال نمونه ای از کد که عمل کرده است:
A1B2 C3D4 E5F6 G7H8 I9J1 K2L3 M4N5 O6P7 Q8R9 S1T2 U3V4 W5X6 Y7Z1 A2B3)
توجه داشته باشید که نباید هر 16 کادر خالی پر شود 14 کادر کافی است.
پس از وارد کردن کدها بر روی دگمه Next کلیک کنید و در آخر Finish را انتخاب نمایید.
نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شد.

دانلود نرم افزار Autodesk Maya 2013 x86 x64

توجه:
اگر در هنگام نصب نرم افزار از داخل دی وی دی با اخطار سی دی را قرار دهید مواجه شدید کلیه فایل های موجود در دی وی دی را در داخل کامپیوتر خود کپی کرده و سپس با اجرای فایل Setup.exe اقدام به نصب نرم افزار از داخل کامپیوتر نمایید.

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:
به دلیل بالا بودن حجم فایل ها برای اینکه نگرانی دوستان برای دانلود این مجموعه به صورت کامل برطرف گردد تمهیداتی را وِیژه این فایل ها در نظر گرفته ایم و آن قابلیت بازیابی فایل هاست. فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار میهن دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.


  • رمز: www.mihandownload.com
























به نقل از میهن دانلود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام بازی منتخب 2013 می شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 361
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 352
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 153
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 776
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,394
  • بازدید ماه : 3,464
  • بازدید سال : 48,342
  • بازدید کلی : 580,156